  • 1. Data: 2003-04-29 19:41:31
    Temat: wplata gotowkowa ponad 3000 euro
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Podobno podmioty gospodarcze nie mogo robic np. zakupow za gotowke jesli
    kwota przekracza 3000 Euro.
    Moze mi ktos powiedziec po co to ograniczenie jest wprowadzone i co grozi za
    nie przestrzeganie czegos takiego?

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-04-29 19:49:55
    Temat: Re: wplata gotowkowa ponad 3000 euro
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwota przekracza 3000 Euro.
    > Moze mi ktos powiedziec po co to ograniczenie jest wprowadzone i co grozi

    ustawa "antykorypcyjna" :)
    takie sumy przechodza przez banki, a banki za kazdym
    razem odnotowuja transakcje (w celu puzniejszej mozliwosci
    sprawdzenia szczegolow).

  • 3. Data: 2003-04-29 21:00:42
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie sumy przechodza przez banki, a banki za kazdym
    > razem odnotowuja transakcje (w celu puzniejszej mozliwosci

    Re : Cholera, a ja tyle lat tkwiłem w przekonaniu, że ten wymóg określa
    ustawa z 19 listopada 1999 r (PoDG) art. 13 ust.1 pkt 1. To pewnie art. 66
    ust.1 tejże ustawy też już nie istnieje ?
    Andrzej