  • Data: 2007-02-01 12:17:08
    Temat: Re: wojewoda mazowiecki poswiadczyl nieprawde ?
    Od: "wyszzbig" <w...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie takze bardzo interesuje jak taki "bzdet" doszedl do mediow i chcialy
    sie nim zajac.
    Czy ma to cos wspolnego z PO i Panią Prezydent Warszawy ? Znaleziono haka na
    Wojewode co ją ma ze stanowiska usunac za niezlozenie deklaracji ? Czy PO na
    tak dobre uklady w jakis tam ponoc bylych juz sluzbach i haczyk jest ? Nie
    zapomne jak PO zalatwilo Cimoszewicza gdy startowal na Prezydenta Polski .
    Cimoszewicz to jak pamietam syn szefa sluzb specjalnych , a PO swoimi
    ukladami dalo mu rade. Te haki to ciagle coraz to nowym osobom
    przedstawiaja.
    Co do mediow : faktu falszowania co potrafie udowodnic akt sadowych nie
    probowaly naglosnic. Nawet nie wydrukowano mi zaplaconego ogloszenia :
    Sfalszowano ci akta sądowe zadzwoń.... . Pieniedzy za niewydrukowane
    ogloszenie tez nie zwrocono.