  • 1. Data: 2002-06-12 13:34:22
    Temat: wniosek o rejestrację czasopisma
    Od: j...@g...pl (joe_lynx)

    Hello pl-soc-prawo,

    gdzie moge znalezc wzor takiego dokumentu? bardzo prosze o pomoc, bo
    jest mi to potrzebne do napisania pracy na temat rejestrowania
    prasyw polsce. szukalem na stronach, w ftp i nigdzie nie moge
    znalezc.

    --
    Best regards,
    joe_lynx mailto:j...@g...pl

  • 2. Data: 2002-06-13 08:04:12
    Temat: Re: wniosek o rejestrację czasopis
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "joe_lynx" <j...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > jest mi to potrzebne do napisania pracy na temat rejestrowania
    > prasyw polsce. szukalem na stronach, w ftp i nigdzie nie moge

    Czasopismo rejestruje się (zgłasza) do Sądu Okręgowego własciwego
    ze wzgledu na siedzibe REDAKCJI (wydawcy) - w zasadzie nie ma
    jakiegos wniosku formalnego do tego, lecz sie pisze poprostu wniosek
    o zarejestrowanie i podaje dane, które są wymagane prawem prasowym,
    i tez cos jest chyba w Kodeksie Postepowania Cywilnego.

    Poza tym jest obowiązek zgloszenia czasopisma do miedzynarodowej
    numeracji (w celu otrzymania numeru ISSN czy ISBN) - robi sie to
    w Bibliotece Narodowej w Warszawie - gdzies strony WWW byly
    na ten temat ! No i tu jest jakis wniosek (formularz).

    Tyle moge powiedziec...

    Pozdro

    sap