  • 1. Data: 2006-06-09 13:27:57
    Temat: wniosek do sądu rodzinnego
    Od: "Maxima" <m...@v...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Państwa mógłby mi wskazać gdzie mogę znaleźć (ewentualnie jak
    powinien brzmiec) wniosek do sądu rodzinnego o mozliowsc wzięcia kredytu
    hipotecznego na mieszkanie, którego współwłaścicielami jestesmy wspólnie z
    moimi nieletnimi dziećmi.

    Pozdrawiam,
    Maxima

  • 2. Data: 2006-06-09 14:33:15
    Temat: Re: wniosek do sądu rodzinnego
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Maxima napisał(a):
> [...]
    > hipotecznego na mieszkanie, którego współwłaścicielami jestesmy wspólnie z

    Zakładam, że chodzi o pożyczkę hipoteczną.
    Wniosek można napisać własnymi słowami, trzeba jedynie bardzo dobrze
    uzasadnić, dlaczego w interesie dzieci jest ryzykowanie ich majątkiem w
    celu zabezpieczenia pożyczki zaciąganej przez rodziców. Jeśli to
    pożyczka brana np. na tychże dzieci kształcenie, na konieczny remont
    nieruchomości czy coś w tym stylu, jest szansa na zgodę sądu, jeśli na
    konsumpcję, to raczej niewielka.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2006-06-09 15:25:42
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Maxima napisał(a):
> [...]
    > hipotecznego na mieszkanie, którego współwłaścicielami jestesmy wspólnie z

    Poszło na prv.

    Michał
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl