  • Data: 2006-06-09 14:33:15
    Temat: Re: wniosek do sądu rodzinnego
    Od: Beniamin <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maxima napisał(a):
    > Witam,
    > Czy ktoś z Państwa mógłby mi wskazać gdzie mogę znaleźć (ewentualnie jak
    > powinien brzmiec) wniosek do sądu rodzinnego o mozliowsc wzięcia kredytu
    > hipotecznego na mieszkanie, którego współwłaścicielami jestesmy wspólnie z
    > moimi nieletnimi dziećmi.

    Zakładam, że chodzi o pożyczkę hipoteczną.
    Wniosek można napisać własnymi słowami, trzeba jedynie bardzo dobrze
    uzasadnić, dlaczego w interesie dzieci jest ryzykowanie ich majątkiem w
    celu zabezpieczenia pożyczki zaciąganej przez rodziców. Jeśli to
    pożyczka brana np. na tychże dzieci kształcenie, na konieczny remont
    nieruchomości czy coś w tym stylu, jest szansa na zgodę sądu, jeśli na
    konsumpcję, to raczej niewielka.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin