  • Data: 2007-03-31 14:43:57
    Temat: Re: [własność intelektualna] Brak zapłaty, umowa słowna
    Od: Grzegorz <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Mar 2007 09:10:57 +0200, ajt napisał(a):

    > Co w tym wypadku niekoniecznie może mieć miejsce, bo po pierwsze to
    > autor mógł udzielić licencji niewyłącznej, co nie wymaga formy pisemnej,
    > a po drugie dał te artykuły, co sam przyznał w tym wątku, więc chodzi
    > tylko i wyłącznie o otrzymanie zapłaty, w dodatku w bliżej nieokreślonej
    > wysokości...

    Trzy rzeczy:
    1) zgoda na wykorzystanie materiałów związana była z konkretnymi
    warunkami (podanymi zresztą przez biorcę), od początku mowa była o
    "Umowie o dzieło"
    2) materiały są ogólno dostępne w internecie
    3) wysokość wynagrodzenia była określona w pierwszej rozmowie

    Zabrakło sformalizowania... I teraz zaczyna się "cwaniakowanie" :/

    PS: dziekuję Marcinowi. Myślę, że taki konkret powinien odnieść
    porządany skutek :)

    Grzegorz