    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Date: Fri, 16 Jan 2004 13:59:49 +0100

    szwaczu wrote:

    > Kurde w sumie masz rację :)

    Nie wiem czy mam racje...

    Ale cos mi w paimeci "swita" ze ten OEM do "elementu"
    to wlasnie stad, ze MS laskawie pozwala sprzedac OEM przy modernizacji
    sprzetu...
    Bo przeciez licencja pozwala na zainstalowanie i uzywanie na komputerze, a
    nie na myszce...
    Po drugie gdzies znow czytalem (och ta pamiec..) ze nie dotyczy to
    podzespolow niemontowanych "w komputerze" a wiec myszek i klawiatur np.

    > Wszystko zależy od tego jak się rozumie ideę OEM. Mi się wydaje że jest to
    > swego rodzaju "premia" do zakupionego sprzętu. Właśnie TEGO konkretnego
    > sprzętu. Coś jak promocje w komórkach, że przez rok masz dodatkowe minuty
    > gratis etc.
    >
    > Chyba jest tu zwykła kolizja między rozumowaniem sprzedawców, a
    > prawodawców...

    Jak mowila Mila Pani w US (ja spotykam tam same mile Panie)

    "Kazdy odpowiada za siebie". Ja bym po prostu po wymiaine plyty
    nadal uzywal gdybym mial taki OEM "z kmputerem kupiony".

    Pozdrowienia

    Boguslaw