  • Data: 2004-01-15 15:57:39
    Temat: Re: winxp OEM + plyta glowna
    Od: "Atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "geiger" <g...@p...srem.pl> napisał w wiadomości
    news:bu625f$498$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > baba powiedziala, ze mysz moge wywalic i zmienic na nowa (nawet jezeli to
    > ona byla tym istotnym elementem komputera podczas zakupu windy), ale plyta
    > glowna musi byc ta sama - inaczej trace licencje - po prostu nie mozna
    > wymieniac plyty glownej w swoim kompie ;d chore

    jak slucham tego wszystkiego to rzygac sie chce.. .. kupujemy winde np z
    mysza i juz nasz caly komp jest objety licencja.. czyli mozemy pierwszego
    dnia wymienic na inna myszke , hdd, procek i cd a zostawiamy plyte glowna z
    kilkoma innymi podzespolami .. i dalej bedzie nas obejmowala licencja.. na
    drugi dzien wymieniamy te elementy ktore zostawilismy dnia pierwszego i
    ..dalej obejmuje mas licencja.. natomiast wymiana wszystkich podzespolow
    czyli w istocie przeniesienie licencji na inna jednostke jest niedozwolone..
    tyle wytyczne m$ ale ciekawi mnie jak odbiorca indywidualny mialby byc pod
    tym wzgledem sprawdzany kiedy nie musi miec zadnych rachunkow.. co innego
    przedsiebiorca...

    pozdrawiam