  • Data: 2007-08-11 19:14:40
    Temat: Re: windykatorzy
    Od: WOJSAL <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

    > Przeczytałem dokładnie. Miała 6 (słownie SZEŚĆ) lat na uregulowanie
    > długu, zwrot pieniędzy które ukradła de facto operatorowi sieci komórkowej.

    A ktore chciala zwrocic - jeszcze raz zachecam, bys czytal wypowiedzi
    na ktore odpowiadasz.
    Czy mozna nazwac to kradzieza - nie wiem. Wiem natomiast ze operujesz
    slowami dosyc nieodpowiedzialnie.

    W kazdym badz razie jesli celem Twojej wypowiedzi bylo obrazenie
    osoby ktora zglasza problem - to gratuluje sukcesu.
    Jesli zas chciales pomoc w rozwiazaniu problemu - to slabo Ci to wyszlo.

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek