    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: windows OEM - kiedy legalny?
    Date: Wed, 02 Apr 2003 17:16:20 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@dial019.poznan.tktelekom.pl

    KK wrote:
    > A na nim będzie napisane, że wersja OEM
    > I wersja nadal jest piracka bez sprzętu.

    Nie, nie jest. Już pisałem - OEM to umowa między producentem programu
    a dystrybutorem. Klienta nic ona nie dotyka.

    > Dowodem jak ona została zakupiona jest faktura.
    > I niestety trzeba ją mieć.

    Nie trzeba. Nikt nikogo w tym kraju - jeśli nie prowadzi działalności
    gospodarczej - nie może zmusić do trzymania dowodów zakupu.
    Pokazujesz egzemplarz programu, jeśli oni uważają, że jest to płytka
    piracka to niech to udowodnią.
    Jeśli zaś nie podważają, że jest przez nich wypuszczona to niech spier...
    na drzewo w głębokich ukłonach i przeprosinach za najście.

    > A co ich obchodzi sklep, ty masz nielegalną wersje,
    > więc ciebie się będą czepiać.

    Ależ ja mam LEGALNĄ wersję. Układy między sklepem a producentem
    NIC MNIE NIE OBCHODZĄ. Nie, ale to kompletnie nic.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm