  • Data: 2004-09-02 16:23:35
    Temat: Re: wezwanie do wojska
    Od: zbych <n...@m...tak> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > wojska
    > nie
    > ćwiczenia..?
    > ukończyła
    >

    > idz do WKU z indeksem lub zaswiadczeniem ze studiujesz, na zadne cwiczenia
    > nie moga Cie wziąć.
    >
    > P.
    dziś byłem ... co dziwne przyjęli mnie bardzo miło ... ale stwierdzili ,że
    muszę się stawić ... bo mają jakiś nowy sprzęt i muszą mieć ludzi którzy to
    obsłużą... zapewniali mnie ,że to zaawansowana technologia (telekomunikacja
    cyfrowa) a jestem jedną z niewielu osób które mają pokrewne wykształcenie..
    i nawet mogę do domu jeździć codziennie .. więc się zgodziłem bo to tylko 5
    dni :)