    From: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wejscie wlasciciela mieszkania bez mojej wiedzy
    Date: Thu, 24 Mar 2005 11:23:17 +0100

    W swojej wiadomości:d1u2hm$2i9$...@n...news.tpi.pl,
    LukeMal <luke_costam@cos_tam_.pol> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]

    Czy umówiłeś się jakoś co do tego?
    Sama z siebie umowa użyczenia nie pozbawia właściciela jego praw, tobie daje
    jedynie czasowe władanie przedmiotem użyczenia.
    Powinna była zadzwonić albo jakoś inaczej uprzedzić, ale to tylkoo kwestia
    grezcznosci, nie prawa.

    > czyli co? mam sobie to tak odpuscic?

    Możesz
    a)odpuścić sobie
    b) porozmawiać i przedstawic swoje racje i prośbę o kontakt przed wizytą
    c) wyprowadzić się
    d) wygłupić się i robić sprawę - pozwiesz ją do Sądu? Policją postraszysz?
    bleh.

    > kto wie czy ona nie przychodzi dzien w dzien jak mnie nie ma w domu i
    > grzebie po szafkach

    Taka dola na cudzym - j.w.: możesz rozmawiać, albo sie wyprowadzić

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide