    From: PesTYcyD <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrzymanie prywatnej drogi
    Date: Tue, 30 Nov 2010 15:45:07 +0100

    W dniu 2010-11-30 15:31, Andrzej Lawa pisze:
    > Uhm... Właściciel "firmy" składającej się z rozklekotanego roweru, wózka
    > z "surowcami wtórnymi" i pieska na czubku tego stosu.
    >
    > Ciągle takich tobie podobnych "przedsiębiorców" widuję.
    >
    > Żeby jeszcze potrafili tak pracować, jak gadają, to najprościej by było
    > faktycznie zlecić takiemu "przedsiębiorcy" swoisty "dyżur techniczny" z
    > łopatą, ale - widząc po twojej bełkotliwej pisaninie - i tak zaraz byś
    > wszystko przechlał, a problem śniegu by pozostał.

    Z tego co widzę bardzo lubisz odpowiadać ad personam, trując jakieś
    bzdety na publiczne grupy. Mogę jedynie ubolewać nad twoimi kontaktami z
    nierzetelnymi przedsiębiorcami, ale może powodem twoich problemów jest
    nieumiejętność wyselekcjonowania odpowiedniej firmy jak i roszczeniowe
    nastawienie. Ja mam wyjątkowe szczęście do klientów, ale nie są nimi
    klienci indywidualni, a firmy jak Skanska, Heilit, Energia Pro itd, więc
    nie trafiam na takich imbecyli, bo długo by nie popracowali w tej
    branży. Także jak widać jest inna skala, niż pan Czesio kafelkarz, który
    źle położył tobie fugę. To tak dla zaspokojenia twojej ciekawości bo
    ciężko mi dyskutować z tobą na tak żenująco niskim poziomie.
    A wracając do twojego pytania, bo to chyba jest tutaj najistotniejsze.
    Naprawdę zalecam tobie wyszuflowanie śniegu. Ponieważ właściciel nie ma
    takiego obowiązku. Może to naturalnie zrobić i obciążyć was kosztami,
    ale rozumiem że żądasz czegoś za darmo i rzucasz się jak wesz na kołnierzu.