  • Date: Tue, 30 Nov 2010 15:43:49 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrzymanie prywatnej drogi

    W dniu 30.11.2010 15:04, Olgierd pisze:

    > Ale fajnie wyszło :)

    Raczej żałośnie - pestycydzik nawet autokorektorem nie potrafi się
    poprawie posługiwać.

    Ale do rzeczy - żadnych przepisów nakładających na właściciela
    prywatnego, w odróżnieniu od właściciela-gminy, obowiązku odśnieżania
    nie ma, tak?

    No to jeden argument poszedł w diabły... Czy, poza podatkiem, są jeszcze
    jakieś niedogodności z powodu trzymania się kurczowo takiej drogi?

    W sumie podejrzewam że chodzi o to, że jej właściciel swego czasu
    "pogniewał się" z gminą i nie chce robić jej żadnych "prezentów" - jakby
    to była jakaś korzyść dla gminy...