    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrudnianie kontaktow z dziecmi
    Date: Tue, 8 Mar 2005 03:24:06 +0100

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d0ipt7$78s$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > no widzisz ja przesadzam a dokladnie rzecz biorac na wlasne oczy widze
    takie
    > podchody i nikomu tego nie zycze.

    nie ma idealnych ludzi ale tez wiem , ze nic nie bierze sie z niczego gdzies
    lezy zrodelko kleski i tu nalezy przemyslec jak do sytuacji doszlo , co
    zrobilismy zle , czy jest mozliwosc naprawy czy nie , jesli nie to
    powiedziec sobie dowidzenia i zakonczyc lub dac czas na przemyslenia / tu
    mam na mysli osobniki dorosle :) /

    > Stawiajac sie na Sedzine i wykazujac jej bledy proceduralne w oparciu o
    > dostepna powszechnie wiedze i analize prawa dowiadujesz sie, ze sad jest
    > profesjonalny a ty sie czepiasz drobiazgow ktore sie wymsknely.

    tak dlugo bede sie czepiac, az sadowi sie znudzi moja osoba jesli oczywiscie
    mam racje a nie czepiam sie tylko dla zasady bo uwazam sie za
    najmadrzejszego i nie widze swojej winy

    > Tak ?? Jaki ?? Zadanie sprostowania, skarga do prezesa na procedowanie czy
    > inny ciekawy sposob wyrazenia mysli. Oswiadczenia to pikus i nie oddaja
    tego
    > co zeznania.

    jasne ale jak kilka razy dojdzie do sprostowania protokolu , do coraz to
    wiekszej przewleklosci w tak prostej sprawie z uwagi na takie uchybienia to
    w koncu ktos zacznie uwazac by protokol wygladal jak nalezy

    > I naraz sie na obraze skladu orzekajacego bo przerosnieta duma Sedziow
    jest
    > niezprzeczalna.

    przeciez nie pisze by obrazac sedziego jedynie walczyc o swoje prawa
    przedstawiajac fakty wraz z dowodami

    > Ostatnio sedzina probowala mnie zmusic do mowienia zdan prostych ....

    z powyzszego wynika , ze proby sie nie powiodly :)

    Oczywiscie moj protest i prostowanie dalej nieudolne.

    to pewnie napisales o sprostowanie sprostowania :)

> [...]

    wlasnie a co gdy samo dziecko nie chce widziec rodzica?

    > tak ale jeszcze wieksza gdy kosztem dziecka, pod pretekstem ochrony jego
    > interesu, Sad kieruje sie interesem matki.

    a chcialbys by sie pokierowal interesem ojca pod pretekstem ochrony
    interesow dziecka?

    Jakims dziwnym zbiegiem
    > okolicznosci mozna wyciagnac wniosek ze corka kocha swojego ojca tylko
    > dlatego ze sypia z jej matka . Inaczej nie...

    ale to Twoj wniosek nie dziecka , zastanowiles sie co naprawde czuje dziecko
    ? po takich utarczkach sadowych mozna spodziewac sie , ze dziecko bedzie
    wbrew swojej woli , niekiedy z placzem wizytowalo sie u ojca , czy o takich
    wizytach myslales? Uwazam ,ze tylko madre podejscie do spraw rodzinnych moze
    rozwiazac wiele problemow miedzy doroslymi , pojscie na zaparte nigdy nie
    dalo pozytywnych rozwiazan. Jedynie tylko porozumienie , wyjasnienie sobie
    pewnych kwestii moze prawidlowo wplynac na takie kontakty i wtedy mozna
    powiedziec , ze zrobiliscie wszystko dla dobra swoich dzieci.

    Sandra