    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrudnianie kontaktow z dziecmi
    Date: Tue, 8 Mar 2005 00:59:30 +0100

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:d0hh0v$irs$1@helios.nd.e-wro.pl...
    > ;)
    >
    > przesadzasz

    no widzisz ja przesadzam a dokladnie rzecz biorac na wlasne oczy widze takie
    podchody i nikomu tego nie zycze.

    > jak sobie sam na to pozwolisz

    Szczegolnie gdy wykazesz ze matka dziecka postapila wbrew prawu a Sedzina
    przekonuje ciebie ze tak w zasadzie to drobiazg.

    > to od ciebie zalezy czy robisz z siebie glupa

    Stawiajac sie na Sedzine i wykazujac jej bledy proceduralne w oparciu o
    dostepna powszechnie wiedze i analize prawa dowiadujesz sie, ze sad jest
    profesjonalny a ty sie czepiasz drobiazgow ktore sie wymsknely.

    > na to jest sposob

    Tak ?? Jaki ?? Zadanie sprostowania, skarga do prezesa na procedowanie czy
    inny ciekawy sposob wyrazenia mysli. Oswiadczenia to pikus i nie oddaja tego
    co zeznania.

    > :)

    > uzyj tej samej broni

    I naraz sie na obraze skladu orzekajacego bo przerosnieta duma Sedziow jest
    niezprzeczalna.

    > przedstawiasz swoje racje nikt cie do niczego nie moze zmusic

    Ostatnio sedzina probowala mnie zmusic do mowienia zdan prostych ....

    > Grunt to spokoj.
    >
    > fakt
    >
    > Dom posprzataj i ewentualnie zdeletuj
    >
    > tylko na przyjscie kuratora?
    >
    > pozostalosci po wieczornym
    >
    > maskowanie sie ?

    nie maskowanie sie tylko robienie wlasnego wizerunku ktory wiele osob stara
    sie zniszczyc.Przyklad: Sedzina zapytala mnie czy pije alkohol. Odpowiadam
    zgonie z prawda pije alkohol w ilosci 750 ml "Blue Whysky" rocznie i
    sporadycznie piwo. Sedzina pisze ... pija alkohol czasami tez
    piwo.Oczywiscie moj protest i prostowanie dalej nieudolne.

    > Bedzie tez pytal czego od sadu oczekujesz i czy zdajesz sobie sprawe
    >
    > a to chyba normalne to walka miedzy doroslymi i ich glupota wciaga w ten
    > caly balagan dzieci

    tak ale jeszcze wieksza gdy kosztem dziecka, pod pretekstem ochrony jego
    interesu, Sad kieruje sie interesem matki. Jakims dziwnym zbiegiem
    okolicznosci mozna wyciagnac wniosek ze corka kocha swojego ojca tylko
    dlatego ze sypia z jej matka . Inaczej nie...

    Konczac moge powiedziec "veni vidi" i jeszcze nie "nondum vici" ale wszystko
    jest w trakcie.:)

    Pozdrawiam Maver