  • Data: 2009-10-21 19:22:26
    Temat: Re: uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" <b...@g...com> napisał

    > Na przyklad tak. Jak wchodzisz do kogos do domu to jak oceniasz czy
    > sie miescisz w drzwiach?

    Na pewno nie wyciągam miarki z kieszeni i nie mierzę otworu drzwiowego.

    > Nie robmy z ludzi niepelnosprawnych umyslowo idiotow.

    Zakładasz, ze każdy powinien wozić ze sobą 3-metrową miarkę?
    Jeśli wjazd jest niewymiarowy, to przecież powinien być prawidłowo
    oznakowany.

    > Nie mowimy o drodze publicznej tylko o prywatnym wjezdzie do garazu.

    Ale skoro już ktoś zdecydował się na oznaczenie, to powinien to zrobić
    rzetelnie, a nie wprowadzać ludzi w błąd.

    > AFIR nie ma obowiazku oznaczania wysokosci wjazdu do swojego garazu.

    Jeśli to garaż ogólnodostępny, to nie byłbym taki pewien.

    Pozdr
    K.