  • Data: 2009-10-21 19:36:59
    Temat: Re: uszkodziłem auto w wyniku błędnego oznaczenia
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "BK" <b...@g...com> napisał

    > I pytanie o podstawe prawna. Czy jak mam wjazd do garazu 2 m to musze
    > czy nie musze go znakowac?

    Jeśli to garaż, z którego korzystają osoby trzecie, to wydaje mi się, że
    tak. Masa obiektów (sklepy, firmy) należy do osób prywatnych, a mimo to
    korzystają z nich osoby trzecie czyli klienci. Niestety nie znam podstaw
    prawnych. Kieruję się jedynie logiką ;-)

    No chyba, że to był taki stricte prywatny garaż, ale wówczas dziwię się, że
    ktoś obcy mógł do niego wjechać bez uprzedzenia właściciela, że wjazd jest
    niski.

    Pozdr
    K.