  • Data: 2002-06-15 05:17:08
    Temat: Re: urlop szkoleniowy PILNE !!!!!!!!
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czesc
    > koncze studia magisterskie obrona koniec czerwca
    > czy nalezy mi sie jakis urlop szkoleniowy z tego tytulu ile i gdzie o tym
    > szukac????
    wg kodeksu pracy to nie,
    żeby dostac urlop szkolny trzeba podpisać specjalna umowa z pracodawca, w
    mojej stoi ze musze trzy lata ( z tego co slyszalem to jest to raczej
    standard) odpracowac u pracodawcy zeby nie ponosic zadnych kosztow np.
    zwrot kosztow za urlop .
    Taka umowa opłaca sie w przypadku studiow wieczorowych lub zaocznych. Mozna
    dostac dofinansowanie, zwalniac sie godzine wczesniej do szkoly, 20 dni
    dodatkowo doliczane do urlopu platnego ( w semestrze dyplomowym jeszcze
    dodatkowo 20 dni) :-)
    Radek