eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawourlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok? › Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: urlop na zadanie - czy mozna wykorzystac ciurkiem wszystkie dni na rok?
    Date: Sun, 26 Aug 2007 18:02:18 +0200

    W wiadomości news:fas70u$it3$1@news.vectranet.pl Przemek Lipski
    <d...@e...WYTNIJ.pl> pisze:

    > - Halo!! Halo!! Panie dyrektorze jakieś zakłócenia mam, ale na szczęście
    > słyszałem, że przyjmuje pan do wiadomości informację. Dziękuje bardzo i
    > miłego dnia życzę.
    Pewnie, można też po prostu przerwać połączenie od razu po przekazaniu
    informacji.
    Ale nie prościej żeby telefon wykonał z upoważnienia ktoś znajomy (rozmowa,
    oczywiście, rejestrowana)?
    Odpadną te nieco dziecinne kombinacje.
    Przecież prawo pracy nie określa _sposobu_ poinformowania pracodawcy o
    skorzystaniu z urlopu na żądanie.

    --
    Jotte