eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoupublicznianie notatek z wykładów, a ochr. własności intelekt. - czy są jakieś regulacje? › Re: upublicznianie notatek z wykładów, a ochr. własności intelekt. - czy są jakieś regulacje?
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: upublicznianie notatek z wykładów, a ochr. własności intelekt. - czy
    są jakieś regulacje?
    Date: Sun, 27 Nov 2011 00:15:04 +0100

    On 2011-11-26 21:18:36 +0000, mvoicem <m...@g...com> said:

    > Mam na myśli dużo bardziej skomplikowane wyprowadzenia, z komentarzami
    > prowadzącego, często z jego "autorskimi" oznaczeniami.

    I teraz rodzi si proste pytanie (a nawet kilka):
    - wolno ci rejestrować wykład? Wolno.
    - wolno ci zwielokrotnić zarejstrowany wykład? Wolno.
    - wolno ci odtwarzać zarejestrowany wykład? Wolno.
    - wolno ci uczyć innych tego, co poznałeś podczas wykładu? Wolno.

    To dlaczego tylko kilka form rejestracji i odtwarzania jest stawianych
    w złym świetle?

    --
    Bydlę