  • 1. Data: 2005-04-15 17:13:30
    Temat: upowaznienie "calkowite"
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Czy mozna (mysle, ze tak) notarialnie upowaznic dana osobe do
    reprezentowania wszystkich moich interesow podczas nieobecnosci w kraju?
    Czy jest jakis wzor takiego upowaznienia, czy mozna napisac "Ja ....
    upowazniam ... do reprezentowania (no wlasnie czego (woli, osoby etc) na
    terenie RP pomiedzy xxxx a xxxx xxxxx roku"?

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2005-04-15 17:45:29
    Temat: Re: upowaznienie "calkowite"
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    Witam

    Masz na mysli pelnomicnictwo. Pojawia sie tutaj kwestia tego czy
    potrzebujesz ustanowic pelnomocnika do czynnosci "zwyklego zarzadu" i w
    takim przypadku istnieje wymog jedynie aby bylo ono sporzadzone w formie
    pisemnej. Natomiast kodeks cywilny stanowi w art.98 iz "Do czynności
    przekraczających zakres zwykłego zarządu potrzebne jest pełnomocnictwo
    określające ich rodzaj, chyba że ustawa wymaga pełnomocnictwa do
    poszczególnej czynności."

    Jezeli np. Twoj pelnomocnik bedzie mial sprzedac w Twoim imieniu
    nieruchomosc ktorej jestes wlascicielem to musi miec pelnomocnictwo
    ustanowione notarialnie.

    pzdr
    Pawel

  • 3. Data: 2005-04-16 00:06:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jasek wrote:
> [...]
    > upowazniam ... do reprezentowania (no wlasnie czego (woli, osoby etc) na
    > terenie RP pomiedzy xxxx a xxxx xxxxx roku"?

    swego czasu doprowadziłem notariusza do białej gorączki jak mi miał coś
    takiego napisać.
    3 godziny u niego siedziałem i napisał.
    Po prostu idź do notariusza i wytłumacz mu w szczegółach co chcesz, on
    to już ładnie w zdania ułoży.
    Z "super ważną pieczątką i podpisem" załatwisz znacznie więcej niż ze
    zwykłą kartką.

  • 4. Data: 2005-04-17 09:44:57
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Jasek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > upowazniam ... do reprezentowania (no wlasnie czego (woli, osoby etc) na
    > terenie RP pomiedzy xxxx a xxxx xxxxx roku"?

    http://3mam.net/pelnomocnictwo.pdf

    oczywiście nie ma problemu aby dopisać zdanko do kiedy pełnomocnictwo jest
    ważne.
    Myślę, ze z czymś takim Twój pełnomocnik może działać, a Ty możesz leżeć
    sobie na plaży...

    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 5. Data: 2005-04-17 20:06:26
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > ważne.
    > Myślę, ze z czymś takim Twój pełnomocnik może działać, a Ty możesz leżeć

    na leżenie na plaży wystarczy, ale z takim pełnomocnictwem, to on
    nieruchomości nie sprzeda, ewentualnie.

  • 6. Data: 2005-04-17 21:38:44
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > na leżenie na plaży wystarczy, ale z takim pełnomocnictwem, to on
    > nieruchomości nie sprzeda, ewentualnie.

    czemu uważasz, że z takim pełnomocnictwem nie da rady sprzedać nieruchomości
    skoro jest ona wymieniona z adresem ?

  • 7. Data: 2005-04-18 00:22:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> naskrobał/a w

    > czemu uważasz, że z takim pełnomocnictwem nie da rady sprzedać
    > nieruchomości

    Bo do tego musi być to pełnomocnictwo notarialne.

    > skoro jest ona wymieniona z adresem ?

    Bez znaczenia.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Zycie to nie film... TO JEST WOJNA, MUSICIE ZABIJAC!

  • 8. Data: 2005-04-18 05:47:46
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Bo do tego musi być to pełnomocnictwo notarialne.

    Przecież to jest notarialne.

  • 9. Data: 2005-04-18 12:30:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to jest notarialne.

    I notariusz ci coś takiego podpisał?
    Nie wierze.

  • 10. Data: 2005-04-18 16:41:51
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > I notariusz ci coś takiego podpisał?
    > Nie wierze.

    Nie widze przeciwskazań, aby notariusz takie podpisał.
    A Ty widzisz ? jakie ?