  • Data: 2004-11-27 23:44:10
    Temat: Re: umowa zlecenie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cob2ic$kn4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisałem:
    > > > To nie jest zabronione.
    > ^^^

    Wieczorne zaćmienie przed oczami, przepraszam.

    > Dalej nie widzę problemu. Są to dwie odrębne firmy, każda ma swój personel
    > i politykę kadrową i płacową. Wspólny właściciel nie ma nic do rzeczy.

    właśnie o to chodzi, że personel ma ten sam z jednej spółki ma umowę o pracę
    a z drugiej zlecenia;
    jasne że właściciel kombinuje aby obnizyć koszty pracy, ale czy wszystko
    jest absolutnie poprawnie w zakresie przepisów ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl