  • Data: 2006-05-06 17:43:55
    Temat: Re: umowa z agencja nieruchomosci zawarta poza siedzibą firmy
    Od: "JAPO" <s...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oferowane, to to które ci pokażą.

    no ale z czego to wynika? równie dobrze chyba mozna powiedzieć, że oferowane
    to te, które mają w ofercie..

    > Po za tym jeżeli masz wątpliwości co do treści umowy, to weź ją w garść i
    > idź do prawnika przed podpisaniem.

    musiałbym brać prawnika do mieszkania które chce oglądać.. wniosek jest
    taki, że należałoby prosić o przedstawienie umowy pare dni przed wizytą w
    lokalu - jeszcze niesłyszałem żeby ktoś tak rzeczywiście robil..

    > Generalnie wybieraj biuro, o którym wiesz, że mają dobrą opinię.

    w praktyce niestety najpierw wybiera się odpowiednie mieszkanie, a potem się
    okazuje które biure je sprzedaje :/
    dotychczas podpisalem jeszcze dwie takie umowy i nie budzą one moich
    wątpliwości - są ok.