  • Data: 2004-10-20 16:32:45
    Temat: Re: umowa o pracę
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.61.0410201431570.1332@athlon>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Tue, 19 Oct 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    > [...]

    > Jak dla mnie - nieporozumienie.
    > Równie dobrze PZU mogłoby chcieć od "przeciętnego lokatora"
    > faktury dlatego że "przecież wypłaca mu odszkodowanie" :]
    > Obowiązek wystawiania rachunku - a faktury w szczególności
    > - regulują odrębne przepisy.

    Nie znam przepisów (może podasz), ale na zdrowy rozsądek to skoro każą
    płacić za usługę (szkolenia), to mam prawo żądać rachunku. PZU też
    wystawia rachunek za swe usługi (ubezpieczenia), natomiast
    odszkodowanie, które wypłaca nie jest żadną usługą czy produktem
    (natomiast klient oczywiście podpisuje, że odszkodowanie otrzymał).
    Tyle, jak mi się wydaje, zdrowego rozsądku, ale chętnie dowiem się co
    mówią przepisy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę