  • 1. Data: 2007-11-05 22:04:04
    Temat: umowa o dzieło, ubezpieczenie
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

    Moja siostra podpisała umowę o dzieło. Poza tym nigdzie indziej nie pracuje.
    Co ma zrobić by mieć ubezpieczenie. I by móc w razie potrzeby korzystać z
    bezpłatnej opieki lekarskiej? itp.
    Czy mając umowę o dzieło, może zarejestrować się w Urzędzie Pracy jako
    bezrobotna lub poszukująca pracy?

  • 2. Data: 2007-11-05 22:19:48
    Temat: Re: umowa o dzieło, ubezpieczenie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Edyta" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzystać z bezpłatnej opieki lekarskiej? itp.
    > Czy mając umowę o dzieło, może zarejestrować się w Urzędzie Pracy jako

    Jako poszukujaca pracy pewnie tak, ale to nic nie da w kwestii
    ubezpieczenia.
    Najprosciej byloby znalezc kogos ze znajomych, kto prowadzi DG, zeby zawarl
    z nia umowe chocby i na 100 zl miesiecznie (na jakies bardzo drobne prace).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-11-06 14:59:53
    Od: "Edyta" <n...@w...pl>

> [...]
    > Najprosciej byloby znalezc kogos ze znajomych, kto prowadzi DG, zeby
    > zawarl z nia umowe chocby i na 100 zl miesiecznie (na jakies bardzo drobne

    Czy musi to być umowa o pracę, czy może być zlecenie? Umowa o pracę za 100
    zł ?

  • 4. Data: 2007-11-06 17:18:03
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Czy musi to być umowa o pracę, czy może być zlecenie?

    Moze byc zlecenie.

    Umowa o pracę za 100
    > zł ?

    Np. na 1/10 etatu.

  • 5. Data: 2007-11-06 18:36:13
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 5 Nov 2007 23:19:48 +0100, SDD napisał(a):

    > Jako poszukujaca pracy pewnie tak

    Nie ma takiej opcji.

  • 6. Data: 2007-11-06 22:50:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Edyta" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy musi to być umowa o pracę, czy może być zlecenie? Umowa o pracę za 100
    > zł ?

    Oczywiscie, ze wystarczy zlecenie. Zlecenie jest mniej klopotliwe. Mozna
    przeciez umowe zlecenie wykonywac u siebie w domu (np. przez komputer) nie
    trzeba podpisywac list obecnosci itp.

    Pozdrawiam
    SDD