  • 1. Data: 2007-02-09 19:20:54
    Temat: umowa darowizny
    Od: "Hanka" <c...@g...com>

    Witam Szanowną Grupę. Mam takie pytanie : czy od umowy darowizny
    zawartej
    między dwoma obcymi osobami płaci się jakiś podatek? Sprawa dotyczy
    darowizny
    używanego samochodu wartego około 1500 zł. Proszę o pomoc - jestem
    zupełnie
    zielona w tych tematach ;)

    Dziękuję za info - pozdrawiam.

    Hanka
    :)

  • 2. Data: 2007-02-09 19:52:10
    Temat: Re: umowa darowizny
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 9 Feb 2007 11:20:54 -0800, Hanka napisał(a):

> [...]
    > darowizny
    > używanego samochodu wartego około 1500 zł. Proszę o pomoc - jestem

    Tak podstawa art 15.1 ustawu o podatku od spadków i darowizn

    jest to III grupa podatkowa i wysokość podatku jest następująaa:
    0d 0 do 10.278 zł podatek wynosi 12 % wartości darowizny

    akala

  • 3. Data: 2007-02-09 20:32:21
    Od: "Hanka" <c...@g...com>

    On 9 Lut, 20:52, akala <a...@a...com> wrote:

    > Tak podstawa art 15.1 ustawu o podatku od
    > spadków i darowizn

    Dzięki - dzięki.

    Hanka
    :)

  • 4. Data: 2007-02-10 02:27:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Hanka" <c...@g...com> wrote in message
    s.com...
> [...]
    >darowizny
    >używanego samochodu wartego około 1500 zł. Proszę o pomoc - jestem

    Nie.
    Nie przekracza kwoty zwolnionej z podatku.

  • 5. Data: 2007-02-10 02:28:38
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "akala" <a...@a...com> wrote in message

    > Tak podstawa art 15.1 ustawu o podatku od spadków i darowizn
    >
    > jest to III grupa podatkowa i wysokość podatku jest następująaa:
    > 0d 0 do 10.278 zł podatek wynosi 12 % wartości darowizny

    O cholera. Ukradli art 9. z ustawy.
    Łapać złodzieja!!!!

  • 6. Data: 2007-02-16 17:15:58
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    Hanka napisał(a):
> [...]
    > darowizny
    > używanego samochodu wartego około 1500 zł. Proszę o pomoc - jestem

    nic nie musisz placic nie dawno robilem darowizne na kwote 1200zl i nie
    placilem zadnego podatku

  • 7. Data: 2007-02-18 13:20:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Osobie obcej lepiej sprzedać, niż darować.
    JaC

    It has removed 3102 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!