  • Data: 2003-07-06 21:19:16
    Temat: Re: ukradli rower ...
    Od: "Kudłaty" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    M.D. wrote:

    > czy faktycznie moze go podac do sadu ?

    Tego nie wiem, ae wiem, że i pani i znajomy są co najmniej dziwni, żeby nie
    mówić dostadniej. Znajomy, że nie pozwalał trzymać roweru w domu,a pani, że
    się na to zgodziła.

    Nie wiem jak prawo to traktuje, ja bym sięna takie coś nie zgodził, więc nie
    widzę problemu :P

    > wycenila rower na 2700 i tyle ma jaj zapłacic ( tak mowi ta pani)

    Z drugiej strony, czy jak mnie nie wpuszczą z rowerem do sklepu, więc go
    zostawię i ukradną, to sklep ma płacić? Bzdura, po prostu idę do innego
    sklepu, gdzie mnie wpuszczą.

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221