eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoudostepnianie filmow i muzyki z internetu w kafejkach internetowych › Re: udostepnianie filmow i muzyki z internetu w kafejkach internetowych
  • Data: 2003-07-14 12:11:58
    Temat: Re: udostepnianie filmow i muzyki z internetu w kafejkach internetowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jul 2003, Krzysztof Gil wrote:
    [...]
    >+ jaka płyta? :)
    >+ chodziło mi o filmy znajdujące się na dysku HD. Czyli w komputerze.

    Arrrgh.... Źle skojarzyłem. W tym układzie masz oczywistą rację:
    nie ma wyjścia, pozostaje pilnować:

    >+ sytuacja: klienci ściągają sobie filmy,
    >+ kończy się "czas" klienta, na HD zostaje znaczna część filmu

    ...żeby klient miał osobną partycję. Zapchać C: tak żeby już
    nic nie wlazło ;> (zakładam że fatygowanie się NT/XP/... jest
    zbędne bo jeden z drugim choćby dla sportu postanowi złamać
    hasła :>) wcześniej ustawiając wszystko_co_można_i_czego_nie
    można na kolejną partycję traktowaną DELTREE /Y D:*.* przy starcie :)
    Oczywiście czyszczenie SWAP/PAGEfile to osobna sprawa :[ (mimo
    że na D: leży), chyba że Win jest max 98SE :) (można skasować
    z AUTOEXECa). Ale TMP, TEMP i co tam jeszcze można - "wystawić".

    Realnie rzecz biorąc... masz rację :[

    pozdrowienia, Gotfryd