  • 1. Data: 2007-07-02 08:43:15
    Temat: ubezpieczenie po obrobnie pracy dypl.
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    czy ktos sie orientuje jak wyglada sprawa ubezpieczenia w przyupadku
    ukonczenia studiow- po obronie? poodbno wczesiej bylo ubezpoeczenie do konca
    semestru, obecnie podobno miesiac po obronie, pytanie jesli miesiac to 30
    dni, czy miesiac w sensie jesli sie obronilem w czerwcu to jeszcze lipiec?
    pozdrawiam
    michal trych

  • 2. Data: 2007-07-02 10:09:37
    Temat: Re: ubezpieczenie po obrobnie pracy dypl.
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Michał Trych porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > dni, czy miesiac w sensie jesli sie obronilem w czerwcu to jeszcze lipiec?

    Jakie ubezpieczenie? Zdrowotne (takie zeby pojsc do lekarza) czy NNW
    (jak sobie noge skrecisz?). Jesli to pierwsze, to w ksiazeczce
    powinienes miec napisane, jesli to drugie, to przeczytaj OWU polisy.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-02 10:37:23
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Jakie ubezpieczenie? Zdrowotne (takie zeby pojsc do lekarza) czy NNW (jak
    > sobie noge skrecisz?). Jesli to pierwsze, to w ksiazeczce powinienes miec
    > napisane, jesli to drugie, to przeczytaj OWU polisy.

    Zdrowotne, problem w tym, ze my nie mamy ksiazeczek a karty chipowe - slaska
    kasa takie wyalazki ma;)
    potrzebuje euro karte czy jak to sie zwie - jade do bulgarii na dwa
    tygodnie, ale w nfz powiedzieli ze zeby ja wydac musze przynesc
    zaswiadczenie ze jestem ubezpieczony, pytanie do kiedy uczelnia powinna
    ubezpieczac, bo aktualnie uczelnia oplaca moje zdrowotne.
    pozdrawiam
    michal trych

  • 4. Data: 2007-07-02 18:30:19
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michał Trych" <m...@U...pl> wrote in message

> [...]
    > zaswiadczenie ze jestem ubezpieczony, pytanie do kiedy uczelnia powinna
    > ubezpieczac, bo aktualnie uczelnia oplaca moje zdrowotne.

    Student do 26 roku życia jest na ubezpieczeniu rodziców, po 26 roku życia
    ubezpiecza go uczelnia.
    Powinieneś przynieść z zakładu pracy rodzica, który ma cie na ubezpieczeniu
    druk, który to pokazuje, albo legitymacje rodzinna.
    W przypadku studenta > 26 ubezpiecza cię uczelnia i ona powinna ci wydać
    druk ZUS ZZA.

    Ubezpieczenie po ukończeniu studiów jest ważne przez 4 miesiące.

  • 5. Data: 2007-07-02 21:15:22
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > druk ZUS ZZA.
    >
    > Ubezpieczenie po ukończeniu studiów jest ważne przez 4 miesiące.

    bylem dokladnym studentem, mam ponad 26 lat;) co do tych 4 miesiecy to
    wlasnie podobno w zeszlym roku sie to zmienilo i jest miesiac...
    pozdrawiam
    michal

  • 6. Data: 2007-07-02 21:45:56
    Od: wombi <w...@g...pl>

    Michał Trych pisze:
    co do tych 4 miesiecy to
    > wlasnie podobno w zeszlym roku sie to zmienilo i jest miesiac...

    zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-07-02 22:26:25
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > bylem dokladnym studentem, mam ponad 26 lat;) co do tych 4 miesiecy to
    > wlasnie podobno w zeszlym roku sie to zmienilo i jest miesiac...

    możliwe.
    Jeden telefon do NFZ powinien rozwiać wątpliwości.