  • Data: 2002-09-03 19:43:00
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: "N30" <n...@h...sk.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
    <h...@n...eu.org> wydziergal :

    > Prosze o rade. Czy mam jakies szanse na odszkodowanie po wypadku
    > samochodowym (nie z mojej winy), ktorego sprawca zbiegl a ja nie
    > posiadam jego namiarow. Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny odpowiada
    > ze nie, czy ktos moze spotkal sie z podobnym przypadkiem??
    > Pozdrawiam i prosze o rady.

    popros kogos kto nie ma znizek ;] by powiedzial ze mial z toba wypadek ;]
    wszystko spiszcie ladnie it. chyba ze zglosiles na policje ze delikfent
    ucknal;/

    n...@s...pl

    [22:45]<Vader_> mowisz ze przez lacze analne lepiej wiedza przechodzi?
    :P