eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotpsa blokuje adresy IP... › Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
  • Data: 2008-12-31 15:58:32
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek pisze:
    > Żeby było śmieszniej - tepsa najwyraźniej przewidywała jakieś rozwiązanie
    > dla neo, ponieważ prefix BEZ_OCHRONY- pozwala zalogować się do usługi, inny
    > prefix np. DURNA_TEPSA- już nie. Oczywiście w tym przypadku żaden prefix
    > nie ma zastosowania, ponieważ blokady dotyczą całej sieci szkieletowej
    > (także dsl i polpak - sprawdziłem) i są wprowadzone bezwzględnie, gdyby
    > miał działać prefix, to blokady musiałyby dotyczyć tylko użytkowników neo i
    > działać na poziomie pppoe.
    Dobra, my tu gadu-gadu a tepsa się śmieje. Skoro to grupa prawna, to
    może ktoś mądrzejszy by wygenerował ładny tekst z podstawą
    prawną/oparciem w regulaminie tepsy, na podstawie którego byłaby większa
    szansa pozrywania umów na neo/idsl/polpak terminowych, tak co by kar
    umownych nie płacić i udowodnić że zerwanie umowy jest z powodu/winy tepsy?
    Ja to widzę następująco:
    1) pismo (reklamacja?) wzywające do zniesienia blokad, udostępnienia
    pełnego dostępu do internetu zgodnie z regulaminem świadczenia usługi idsl:
    "§ 3 1. W ramach Usługi TP zapewnia:
    1) stały i *nieograniczony* dostęp do sieci Internet w technologii DSL z
    maksymalną prędkością transmisji do / od Abonenta w zależności od
    wybranej przez Abonenta opcji, "
    oraz
    "§ 17 TP ponosi odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte
    wykonanie Usługi na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, a w
    przypadkach w nim nie uregulowanych na zasadach określonych w Prawie
    telekomunikacyjnym i Kodeksie cywilnym. "

    Oczywiście zgłoszenie z podanym oczekiwanym czasem rozwiązania problemu
    24h zgodnym z regulaminem tepsianym:
    "§ 28
    1. W ramach serwisu Usługi TP zapewnia gotowość służb technicznych do
    usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
    wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 18.
    2. TP zobowiązuje się do usunięcia awarii, w czasie gotowości służb
    technicznych , o których mowa w ust.1, w terminie 24 godzin od momentu,
    w którym TP wykryje awarię lub awaria zostanie zgłoszona przez Abonenta
    na numer 0 800 120 810 lub 9393 lub 9330 "

    2) gdyby problem nie został rozwiązany - to widzę możliwość zerwania
    umowy, ale gdyby reklamacja została odrzucona - co wtedy?


    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1