  • Data: 2017-08-02 11:12:54
    Temat: Re: to juz bylo
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 Aug 2017 10:52:31 +0200, z napisał(a):

    > Robił inne rzeczy stosowne do białych rękawiczek.
    > Pokazywać palcami muszę?
    > Pierwszy z brzegu z sąsiedniego postu:
    > https://turystyka.wp.pl/82-lata-temu-ruszyla-budowa-
    kolei-na-kasprowy-wierch-6150465371969153a

    Sugerujesz, że to Tusk zbudował kolejkę na Kasprowy i nie ukryją tego białe
    rękawiczki?

    Nawisem mówiąc, Aleksander Bobkowski, pomysłodawca budowy kolejki na KW,
    był równocześnie prezesem Polskiego Związku Narciarskiego i wiceministrem
    komunikacji, ale przede wszystkim zięciem prezydenta II RP Ignacego
    Mościckiego. Nie ma zatem wątpliwości, że należał do układu, dzięki czemu
    udało się przeprowadzić inwestycję z naruszeniem procedur. Budowa odbywała
    się w atmosferze skandalu; protestowali obrońcy przyrody, a członkowie
    Państwowej Rady Ochrony Przyrody podali się demonstracyjnie do dymisji.
    Przy okazji naruszono następujące prawa i ustawy:
    - o ochronie lasów
    - o ochronie przyrody
    - o prawie budowlanym
    - o koncesjach na koleje

    Z inicjatywy Bobkowskiego zbudowano także przepiękny hotel na Kalatówkach i
    ceprostradę na Szpiglasową Przełęcz. Druga budowa odbywała się w asyście
    policyjnej.

    Powyższe mądrości zaczerpnąłem ze strony:
    http://www.tatryinietylko.pl/artykuly/kasprowy-wierc
    h-aleksander-bobkowski-i-kolejka-linowa

    Jak widać, Misiewicze są ponadczasowi i pojawiają się masowo, gdy władzę
    przejmują nieuki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek