    From: s...@g...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: terminy w kc
    Date: Tue, 02 Mar 2004 21:45:45 +0100

    On Tue, 02 Mar 2004 21:05:53 +0100, Olaf Frikiof Skiorvensen
    <i...@i...invalid> wrote:

    >Moim zdaniem godzina 0:00 jest punktem granicznym (jednocześnie końcem
    >jednego dnia i początek następnego), ale nie wiem, jak to traktują
    >normy prawne.

    Nie jest to równocześnie koniec jednego dnia i początek następnego, bo
    wtedy doba nie miałaby równo 24 godzin.

    Początkiem dnia na pewno jest godzina 0:00, zatem każdy moment który
    znajduje się w czasie przed tą godziną należy do dnia poprzedniego.
    Nie ma on wyraźnego końca, bo jak to już w tym wątku wspomniano, chwil
    w danym okresie jest nieskończenie wiele.

    silvermane