  • 11. Data: 2007-02-27 13:16:38
    Temat: Re: teren prywatny... moje prawa
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > skoro musi postawic ciecia od bramy, to nie prosciej rozdac przepustki i
    > wpuszczac tylko tych, ktorzy je posiadaja?

    Wtedy nie bedzie miał zysku tylko koszty.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 12. Data: 2007-02-27 13:25:50
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> wrote in message

    > Wtedy nie bedzie miał zysku tylko koszty.

    nikt tu o koniecznosci zysku nie pisal.
    a zysku i tak nie bedzie mial, bo nikt za tyle parkowal nie bedzie.
    W sumie jeden kij. Juz lepiej wydzielic czesc parkingu i pobierac normalna
    oplate. Wtedy bedzie mial zysk.

  • 13. Data: 2007-02-27 13:39:28
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Wg mnie nie, ale prawnikiem nie jestem. Moze rozwiazaniem bedzie jednak
    > brama/szlaban i domofon?

    mysle, ze jakby mieli na to kase, to takie pytanie by tu nie padlo :>

  • 14. Data: 2007-02-27 13:45:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 14:39:28 +0100, GrzegorzG napisał(a):

    > mysle, ze jakby mieli na to kase, to takie pytanie by tu nie padlo :>

    Wiec najtanszym rozwiazaniem bedzie tabliczka "Uwaga! Spadający gruz!" :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2007-02-27 14:15:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I idzie siedzieć za ograniczenie czyjejś wolności? :)

    Dopuszczalna samopomoc i jednocześnie ujęcie sprawcy wyłudzenia usługi. Całkiem
    sensowne rozwiązanie.

  • 16. Data: 2007-02-27 14:36:03
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    > Wiec najtanszym rozwiazaniem bedzie tabliczka "Uwaga! Spadający gruz!" :))

    lol aale na to nie wpadlem :]

  • 17. Data: 2007-02-27 16:08:11
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> wrote in message

    > nikt tu o koniecznosci zysku nie pisal.
    > a zysku i tak nie bedzie mial, bo nikt za tyle parkowal nie bedzie.

    Po co pierdo.... takie dyrdymały
    O to chyba chodzi piszącemu żeby tam nikt nie parkował

  • 18. Data: 2007-02-27 16:22:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    piatkos wrote:

    > odholowywane.Owszem - samo umieszczenie znaku (tabliczki) zmnieszylo
    > problem, ale nie rozwiazalo go... ciagle wjezdzaja na teren osoby
    > nieuprawnione i parkuja. Zamkniecie nie wchodzi w gre, wiec musimy sie
    > meczyc... i tu moje pytanie:
    > - czy mamy prawo wezwac policje/ straz miejska do odholowania pojazdu?
    > (dyzurny raz wymigal sie od wyslania patrolu zaslaniajac sie terenm
    > prywatny)

    [ciach]

    Hmmm... Tak się zastanawiam - skoro teren ogrodzony i jest wyraźne
    "wyproszenie" dla "obcych", to czy nie da się tego podciągnąć pod
    Art.193 KK, czyli potocznie "naruszenie miru domowego"?

  • 19. Data: 2007-02-27 17:04:03
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "F.T." <f...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Po co pierdo.... takie dyrdymały
    > O to chyba chodzi piszącemu żeby tam nikt nie parkował

    po to pierdo... ze nikt jeszcze nic konkretnego nie napisal, łącznie z Tobą
    :>

  • 20. Data: 2007-02-27 18:55:54
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Wybic szybe, wtedy juz nikt tam nie postawi bojac sie o kolejna wybita szybe.