    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szyfrowana partycja i nalot
    Date: Sun, 10 Oct 2004 16:24:10 +0200

    Użytkownik "SebOLO" <p...@b...spamu.pl> napisał w wiadomości
    news:opsfnpw8gslzc8gk@szefo...

    > Tak. Maja miedzy innymi dostęp do Centrum Superkomputerowych - np. do
    > Poznańskiego...
    >
    > Wszystko zalezy od ich motywacji - jak będą naprawdę chcieli to nie widzę
    > przeszkód...

    Tak sobie tylko piszesz, czy tez wiesz na czym polega szyfrowanie partycji
    (otwierajacy watek pisal, ze uzywa algorytmu AES) i MIMO TO tak sobie
    piszesz ? Z calego serca zycze powodzenia panom policjantom na przyklad przy
    rozkodowywaniu mojej zaszyfrowanej partycji (uzywam stareńkiego 3DES-a wiec
    naprawde nie stawiam wysokich wymagan w porownaniu z autorem watku) w ciagu
    najblizszego 10-lecia (o ile ich w miedzyczasie zwolnienia grupowe nie
    obejma)... :-) Mam tu takze na mysli, ze o dostep do odpowiednich mocy
    obliczeniowych wcale nie jest tak latwo, jak prawdopodobnie sadzisz. Nie
    widze specjalnie celu takiego wprowadzania ludzi w blad, bo o ile autor
    watku prawie na pewno zdaje sobie sprawe na ile realne jest rozszyfrowanie
    tego, to inne osoby, ktore zajrza do watku juz niekoniecznie...

    marekz