    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szury w życiu codziennym [Kto po wyzwaniu od "szurniętego" pobiegł
    się zaszczepić?]
    Date: Wed, 23 Feb 2022 15:32:41 +0100
    <q...@4...com> <a...@w...eu>
    <WZsOJ.603531$hye7.11643@fx11.ams1>
    <620aafab$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <TuCOJ.379973$9Y33.237788@fx06.ams1>
    <620b37ed$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <10hpwy578eusk$.1tz4m3f2zb0ht$.dlg@40tude.net>
    <1z5xr1ao85iw.1xot7p7c0sel6$.dlg@40tude.net>
    <ibij0jmrh2a0$.1e537nixpwn4w$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...net>
    <k...@4...net>
    <tdpi19uoyeyv$.tl0g73cgrpss.dlg@40tude.net>
    <j...@4...net>
    <i7wu9ubsnor4$.t7kjaluc5k4j.dlg@40tude.net>
    <1kbldrf0bhzfd$.4jghvj40gqgm.dlg@40tude.net>
    <gs9n4qzen8r5.10pmjdcum0u0e$.dlg@40tude.net>
    <2v5pyxhgcsk3$.1ni394fmz46gr$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <kte0ue5dohgp$.1fxwxy6ocegaj.dlg@40tude.net>
    <yv8ohc26qfig$.kqcfmg8krbf.dlg@40tude.net>

    Dnia Mon, 21 Feb 2022 15:27:00 +0100, J.F napisał(a):

    > Zdaje sie, ze nikt inny sie nie zglosil.

    Do czego się nie zgłosił?
    Był przetarg na zrobienie wała za 200 mln?

    > Z drugiej strony - moze ma znajomosci i potrafi wyciagnac takie zapasy
    > gdzies z odleglych krajow.

    No i wyciągnął?
    Przyszedł jakiś złom bez certyfikatów i to dawno po umówionym terminie.

    > I kto byl tu tą oszukaną państwową spółką?

    Tu akurat nikt, bo to nie ten przewał:
    "Jak ustaliło OKO.press, w 2011 roku należąca do Andrzeja I. spółka
    Unimesko miała dostarczyć trotyl dla kontrolowanych przez państwo Zakładów
    Chemicznych Nitro-Chem. Pod naciskiem biznesmena, Nitro-Chem zapłacił z
    góry za 3,5 tys. ton materiału wybuchowego. Ale Unimesko dostarczyła tylko
    20 proc. zamówienia, a pieniądze za niedostarczony towar zniknęły. Chodziło
    o ponad 1,25 mln dolarów (w 2011 roku, w przeliczeniu, prawie 3,7 mln zł;
    dziś - blisko 5 mln zł zł).

    Już za rządów PiS - w 2017 roku - Nitro-Chem próbował porozumieć się z
    Andrzejem I. i rozłożył dług na raty, ale mimo ugody - przynajmniej do
    końca 2018 roku - nie odzyskał należności."

    https://oko.press/biznes-ministerstwa-z-oszustem/

    > OK.
    > Ale to znow moze mocno mieszac w danych.
    >
    > Zaraz - liczby z jednego tygodnia, czy od poczatku pandemii?

    To już przerabialiśmy i to dawno. Dane dla tego wykresu są za cały 2020.
    https://drive.google.com/file/d/1VN1fwmBDzwD3UHprUVD
    OmurHlg4HObMb/view
    Szczepień nie było, no i jakoś nie widać zależności od PKB, ani podziału na
    demoludy i resztę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/