    From: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkola = wiezienie?
    Date: 17 Dec 2002 00:58:23 GMT
    Sender: c...@o...pl@net2-13.telkab.pl

    17 gru 2002 o 01:12 GMT
    Tomasz Pyra
    > A w zlobku i przedszkolu wolno dzieci przetrzymywac wbrew ich woli? ;-)
    > No to masz juz odpowiedz.

    A to w żłobku albo w przedszkolu zdarzają się pełnoletnie dzieci?? :o
    Bo wiesz, to o czym pisze Platin zdarza się też w liceach (ja jeszcze
    operuję w starych kategoriach ;) ), a tam już część uczniów jest
    pełnoletnia...

    Pamiętam, że w liceum do którego chodziłem, mogłem sobie sam napisać
    usprawienie za nieobecność na zajęciach (cóż, byłem w końcu pełnoletni :),
    ale nie zawsze mogłem wyjść ze szkoły... taka dziwna polityka.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński