  • Data: 2004-02-22 13:03:56
    Temat: Re: szkoda spowodowana potrąceniem dzika - odszkodowanie???
    Od: "soja" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzięki wszystkim za uwagi i porady!!!

    co do znaku - kurcze, dlaczego to jest takie jednoznaczne - jest znak - nie
    ma odszkodowania, nie ma znaku - jest odszkodowanie.
    Ja na prawdę nie jechałem szybko - w momencie zderzenia - mogłem mieć około
    40-50 km/h..... Przy wyższej prędkości skutki zderzenia mogłyby być wręcz
    tragiczne. Dzik miał około 120 kg żywej wagi!!!!
    Po za tym - jakie szanse ma kierowca spotykając dzika - który wybiega z
    otoczenia (liście, krzewy) o takim samym kolorze jak jego sierść... Moim
    zdaniem żadnych!!!!! Dostrzegłem go dopiero w momencie kiedy wbiegał na
    jezdnię (wraz z resztą stada) a wtedy na prawdę jest za późno na jakąkolwiek
    reakcję.

    Ale dzięki - spróbuję najpierw załatwić sprawę ugodowo.

    pozdrawiam wszystkich
    soja