  • Data: 2008-02-04 13:06:15
    Temat: Re: szkoda majatkowa -samochodowa - PZU
    Od: "Cezary Śpiewak-Dowbór" <c...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fo6v43$f3$1@inews.gazeta.pl...
    > no i prosze ja Was sie zapytowywuje czy brac kase i pisac wezewanie do
    > zaplaty VATu czy tez w tym wypadku jest inaczej jak w przypadku szkody
    > komunikacyjnej

    Jest dokładnie tak samo jak w przypadku każdej innej szkody, z tytułu której
    domagasz się odszkodowania od sprawcy (czy z OC sprawcy).
    Napisz wezwanie do zapłaty.
    Jeśli będą warunkowali zapłatę pełnego odszkodowania (z VAT) przedstawieniem
    przez Ciebie faktury to nie dyskutuj z PZU tylko napisz pozew do sądu.
    Możesz napisać do mnie mail (adres podany w nagłówku) to pomogę Ci sklecić
    pozew z uzasadnieniem.