  • Data: 2009-11-06 07:02:15
    Temat: Re: szczepionki na swinska grype
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 00:44:29 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Jest bardzo silny lobbing firmy farmaceutycznej na ministerstwo aby zamówiło

    Znany od lat sposób na sprzedaż własnych produktów i usług jakiejkolwiek
    branży by to nie dotyczyło, każdy producent w mniej lub bardziej uczciwy
    sposób stara się upłynnić swój towar.

    Przecież podobnie było z margaryną.

    Temat zdrowia jest drażliwy.

    Jeśli płatnikiem jest Rząd zazwyczaj jest tak, że uda się narzucić większą
    marżę na produkt, a co za tym idzie więcej zarobić. Wielość słuzb w naszym
    kraju daje nadzieję że czuwają i jeśli ktoś na tym w nieuczciwy sposób
    zarobił istnieje szansa, że zostanie to wykryte, że jakiś tam % zarobku
    wróci z powrotem do budżetu w postaci grzywny.

    Jest też szansa na kolejną komisję śledczą w Sejmie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php