    From: stern <m...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szalony nakaz zaplaty kary w postepow. upom.
    Date: Wed, 04 Aug 2004 23:53:58 +0200

    lokoman wrote:

    > "Zleceniobiorca prowadzac dzialalnosc handl. na wlasny rachunek nie moze
    > przekroczyc limitu 5% wysokosci obrotu tymi samymi towarami, ktore sa
    > przedmiotem handlu Zleceniodawcy w Oddziale w miesiecznym okresie
    > porownawczym. Brak przestrzegania niniejszego ustalenia skutkuje kara w
    > wysokosci 100% obrotu naliczona od nadwyzki limitu 5%"
    > I oto 6 mies. po zakonczeniu wspolpracy wniosl do
    > sadu nakaz zaplaty kary w wysokosci wystawionych na nasze prywatne firmy
    > faktur.

    Sekundkę. bo nie wiem czy dobrze rozumiem.
    Wasza s.c kupowała towar i sprzedawała go Waszym firmom?

    Poza tym z tego zapisu na górze wynika (btw: ciekawym, kto się posługuje
    takim językiem, bo zrozumieć intencję ..., ech), że chodzi o inne towary,
    niż sprzedawane przez Zleceniodawcę.

    A zatem Zleceniodawca nie może Was pozwać z powodu sprzedaży własnego
    towaru, bo zawarł umowę, której przedmiotem byłą właśnie sprzedaż jego
    towarów.

    I imho wystarczy to napisać w sprzeciwie.

    Poza tym ta sprawa toczy się w postępowaniu gospodarczym - jak zakładam z
    opisu, więc warto spojrzeć czy nie popełniono błędów formalnych.
    Przeczytaj sobie k.p.c. w części dotyczącej postępowania odrębnego w
    sprawach gospodarczych art. 479 z cyferkami obok.

    Zwróć zwłaszcza uwagę, czy pozew udowadnia wszystko jak należy.

    Pozdrawiam

    Marcin

    > Albo ja zwariowalem, albo jestem wariatem. Pomocy!

    NTG.
    -> pl.sci.psychologia :)

    --
    http://www.bartnik-surowiec.prv.pl