  • 211. Data: 2009-11-27 23:43:46
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Jest was paru, a o sile waszych przekonań się przekonamy, jak będziecie
    > mieli okazję przejść kaźń.

    O, ciekawe - kiedy ostatnio się ukrzyżowałeś?

  • 212. Data: 2009-11-27 23:45:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Sam system odpowiedzialności plemiennej w owym czasie sprawdzał się
    > nieźle, byle stosowany konsekwentnie.
    > Natomiast w ogólnoludzkim wymiarze to też jest zgodne z postulatami
    > wysuwanymi.

    Aha. No fajnie - swego czasu Katolicy prowadzili wojny, nawracali ogniem
    i mieczem, mordowali, prześladowali... To w ramach tej logiki wszystkich
    Katolików skażesz za zbrodnie wojenne i zbrodnie przeciwko ludzkości ;->

  • 213. Data: 2009-11-27 23:47:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <heiqmd$vfr$1@news.task.gda.pl>,
    "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > Użytkownik "Zygmunt" <...@o...eu> napisał w wiadomości

    > zaraz zaraz, a tego milujacego i kochajacego boga to z ktorej wiary
    > wyciagnales?
    > bo mam nadzieje ze znasz ksiazke "starym testamentem" zwana?

    Zaraz zaraz.
    Ale przeciez Allah i Jahwe to ten sam bog.

    TA

  • 214. Data: 2009-11-28 01:59:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <4b1063c2$1@news.home.net.pl>,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Super! Kiedyś ukradli mi motocykl... Niby dostałem odszkodowanie, ale w
    > ramach twojej logiki niniejszym masz mi oddać swój samochód i komputer! ;->

    A, to taka nowa swiecka (?) tradycja.

    TA

  • 215. Data: 2009-11-28 12:11:31
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > O, to ciekawe.
    > Dlaczego tak sadzisz?
    Z uwagi na żanadę jaką odstawiają laicy.

  • 216. Data: 2009-11-28 12:18:55
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > I już byś podpadał pod paragraf karny.

    Widze, że wprowadzenie abstraktu przerasta.
    JAsny jest wniosek ze paragraf jest sprzeczny z neutralnością
    światopoglądową i powinien być zniesiony.

    > Przypomina mi się ten śliczny film z reakcji "miękkich i pałających
    > miłością do bliźniego" ze spotkania rydzykowców na widok kamery i ekipy
    > TVN...
    Na tle Twojej furii to są baranki niewinne.

  • 217. Data: 2009-11-28 12:32:52
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    /..../

    > Z etyką w Polskich szkołach to trochę tak jak z Yeti...

    No się zorganizjcie i coś wymyslcie - tak zwany wkład własny.
    Ale problem w tym że ateisci generalnie mają w nosie etykę...

    > Uczenie, jak złe są środki antykoncepcyjne, to NIE jest sensowne
    > wydawanie pieniędzy.

    ...a piguły nie. Oczywiście piguły są super i jak obnizysz wiek ich
    brania do przedszkola to masz na egzemplarzu:

    50 zl x miesiac x rok =600zł
    razy 15 lat to 9000 zł
    Czyli jest o co walczyć.

    > Aha, czyli jak mi ktoś coś ukradnie, to ja nie tylko powinienem dostać
    > to coś z powrotem, ale powinienem mieć prawo zabrać komuś zupełnie
    > niewinnemu drugie tyle?

    Jak nie mozesz oddać bo zniszczyłeś to oddajesz coś innego.
    Jesteś jak widzę zwolennikiem mentalnosci proletariackiej: zarąbać komuś
    auto, zajeździć, oddać wrak i udawać, że ok.

  • 218. Data: 2009-11-28 12:35:38
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Aha. No fajnie - swego czasu Katolicy prowadzili wojny, nawracali ogniem
    > i mieczem, mordowali, prześladowali... To w ramach tej logiki wszystkich
    > Katolików skażesz za zbrodnie wojenne i zbrodnie przeciwko ludzkości ;->

    Widzę, że myślenie inaczej święci tryumfy.

    1. Popierwsze żeby była plemienna musi byc plemiono.
    2. Musi być co do tego consensus społeczny.
    3. Sprawa nie dotyczy swego czasu tylko obecnego, a teraz to mord w
    oczach to masz co najwyżej Ty.

  • 219. Data: 2009-11-28 20:40:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Widze, że wprowadzenie abstraktu przerasta.
    > JAsny jest wniosek ze paragraf jest sprzeczny z neutralnością
    > światopoglądową i powinien być zniesiony.

    To prawo nie mogłoby w ogóle istnieć, bo ktoś może mieć światopogląd
    pozwalający np. na zabijanie ludzi wg. własnego widzimisię (jak to robią
    fundamentaliści religijni dowolnego wyznania).

    > Na tle Twojej furii to są baranki niewinne.

    Mojej furii? Gdzie? W którym miejscu? Chyba siedzisz przed lustrem,
    drogi fundziaku, i przypadkiem ujrzałeś swoją wykrzywioną "świętym"
    gniewem gębę ;)

  • 220. Data: 2009-11-28 20:44:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > No się zorganizjcie i coś wymyslcie - tak zwany wkład własny.

    Kiedyś były "lekcje wychowawcze". Coś się z nimi stało?

    > Ale problem w tym że ateisci generalnie mają w nosie etykę...

    Kłamiesz. Jak każdy fundziak.

    > ...a piguły nie. Oczywiście piguły są super i jak obnizysz wiek ich
    > brania do przedszkola to masz na egzemplarzu:

    Ja wiem, że "faceci w czerni" (i w sukienkach) mają pewną, hmm,
    skłonność do przedszkolaków, ale że to przechodzi na podległych im
    cywilów to jeszcze nie słyszałem... Jesteś pierwszy?

    [ciach]

    > Jak nie mozesz oddać bo zniszczyłeś to oddajesz coś innego.
    > Jesteś jak widzę zwolennikiem mentalnosci proletariackiej:

    Jesteś zaślepionym swoim fanatyzmem.

    > zarąbać komuś
    > auto, zajeździć, oddać wrak i udawać, że ok.

    Wrak gruntów... Ciekawa koncepcja.