  • 121. Data: 2009-11-25 12:51:23
    Temat: Re: symbole religijne w klasie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Ale ta Twoja formuła zawiera elementy światopoglądowe. I o to chodzi.

    Moja nie...

    j.

  • 122. Data: 2009-11-25 13:00:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > Katolicy płacą na katolicyzm a ateiści na ateizm. Zobaczymy wtedy, ilu
    > ateistów zostanie.

    na panstwo wszyscy podatki placa bo musza, na kosciol nie wszyscy musza,
    kumasz roznice?

    > Ideologia -w swoim zamyśle złodziejska- że katolicy mają płacić podatki
    > na fanaberie paru ateistów jest absurdalna w swojej śmieszności.

    ty naprawde masz cos z glowka

    > Ja tam nic nie wyłudzałem.

    no wiec po co pitolisz bez sensu

    > Wprost przeciwnie bo katolickie podatki tworzą górkę.

    niczego nie tworza, wszyscy obywatele tego kraju placa podatki na panstwo, a
    oplaty na kk tworza dolek, czyli manko

  • 123. Data: 2009-11-25 13:01:27
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Smok Eustachy pisze:

    > Intrygą Szatana.

    dzieci zawiniły intrygą, czy padły jej ofiarą?

  • 124. Data: 2009-11-25 13:01:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale hierarchia *.pl

    jak sam widzisz pisana malymi

    > Niezwiązane.

    co niezwiazane?
    to ze jak kazdy zwolennik kosciola boisz sie takiego rozwiazania, bo kaski
    zacznie brakowac?
    alez zwiazane, jak najbardziej

  • 125. Data: 2009-11-25 13:05:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Łopatologicznie: Czyli z katolickich podatków.

    lopatologicznie: nie, bo z podatkow polakow, a polak nie rowna sie katolik,
    z podatkow wszystkich

    > No jasne.

    ale nie to co mu zostalo odebrane

    > Nie jest złodziejstwem bo się należy zwrot tego, co bezprawnie zostało
    > zabrane. I tak jest Kościół na minusie.

    hehe i dlatego ze nie jest zlodziejstwem to interesuje sie tym prokuratura
    :)
    nic mu sie nie nalezy, a w mysl swojej nauki powinien pokornie nadstawic
    drugi policzke, a nie wyciagac lapy po cudze
    kosciol nigdy nie byl i w najblizszym czasie nie bedzie na minusie, niestety

  • 126. Data: 2009-11-25 13:06:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sam system odpowiedzialności plemiennej w owym czasie sprawdzał się
    > nieźle, byle stosowany konsekwentnie.
    > Natomiast w ogólnoludzkim wymiarze to też jest zgodne z postulatami
    > wysuwanymi.

    jednak zastosuj sie do mojej rady z tym uklonem

  • 127. Data: 2009-11-25 13:16:46
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 14:00:27 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > na panstwo wszyscy podatki placa bo musza, na kosciol nie wszyscy musza,
    > kumasz roznice?

    Na ateizm i inne ideolo tez nie wszyscy muszą a płacą.

    Jakbyś był w stanie pomyśleć abstrakcyjnie to żeby być konsekwentnym
    musiałbyś sformułować zasadę:
    "rozdział państwa od wszystkiego" i konsekwentnie ją realizować.

    2. Toż tłumacze, że nie wszyscy płacą na Kościół bo podatki katolickie są
    na tyle duże, że dają nadmiar.

    > ty naprawde masz cos z glowka

    Jest ich paru tylko głośno ryczą.

    > no wiec po co pitolisz bez sensu

    Po pierwsze z sensem a po drugie usiłujesz ukryć ateistyczny występek.
    Zresztą ateiści jak chcieli czcić rozum pod postacią prostytutki to też
    nie zrobili se własnej świątyni, tylko wepchali się do Notre Dame.

    > niczego nie tworza, wszyscy obywatele tego kraju placa podatki na
    > panstwo, a oplaty na kk tworza dolek, czyli manko

    Tworzą bo katolicy płacą więcej, niż dostają.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 128. Data: 2009-11-25 13:17:11
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 14:01:27 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

    > dzieci zawiniły intrygą, czy padły jej ofiarą?

    Padły ofiarą.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 129. Data: 2009-11-25 13:26:20
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Wed, 25 Nov 2009 14:05:23 +0100, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > lopatologicznie: nie, bo z podatkow polakow, a polak nie rowna sie
    > katolik, z podatkow wszystkich

    Naucz się rachować w końcu. Katolicy wpłacają więcej niż dostają na
    katolicyzm.
    Po drugie to podatki mają służyć społeczeństwu a nie na odwrót -
    społeczeństwo -państwu.

    > ale nie to co mu zostalo odebrane

    No to oddaj to co zostało zabrane i spokój. Sami żeście se wygenerowali
    problem to macie.

> [...]
    > drugi policzke, a nie wyciagac lapy po cudze kosciol nigdy nie byl i w
    > najblizszym czasie nie bedzie na minusie, niestety

    Jest taka wartość cywilizacyjna jak sprawiedliwość, z którą jak widzę się
    rozmijasz, co nie dziwi.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 130. Data: 2009-11-25 13:45:21
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Smok Eustachy pisze:

    > Padły ofiarą.

    Bo Miłosierny dał się podpuścić Szatanowi, czyż nie?