  • Data: 2006-04-04 17:26:32
    Temat: Re: świat ksiazki wypowiedzenie umowy-niezgodne z prawem
    Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    elais_23 napisał(a):

    >Jeżeli chce Pani zrezygnować ze współpracy już teraz,
    > czyli zaraz po skorzystaniu z oferty promocyjnej to zmuszeni jesteśmy
    > prosić
    > Panią o zwrot zakupionych w ofercie promocyjnej książek.

    Troche z innej beczki, dostalem nie zamowione ksiazki wraz z fakt.vat na ok.
    250zł.
    Nigdy ich nie odeslalem, dostalem z 10 monitow do uregulowania naleznosci. W
    koncu zadzwonili z pytaniem co? dlaczego?
    I pytanie dlaczego nie odeslalem.
    Moja odpowiedz nie mam zamiaru chodzic na poczte, jezeli chca to prosze
    przyjsc i ja zabrac.
    Mam pytanie co zrobili z fakt. vat????
    Zaznaczam byl obowiazek podpisywania fakt.