    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stwierdzenie nabycia spadku
    Date: Tue, 30 Dec 2008 10:31:36 +0100

    Johnson wrote:

    > Po równo.
    > Ale we wniosku nie trzeba pisać ułamków, bo to i tak niczego nie zmieni.
    > Sąd zrobi tak jak przewiduje prawo, choćbyście sobie napisali we wniosku
    > inne ułamki.

    Oczywiescie dziedzicza tylko z majatku mamy - polowa z majatku wspolnego
    (zakladajac brak rozdzielnosci majatkowej) jest z automatu przynalezna
    tacie, a druga polowa sie dzielicie po rowno. Czasem jeszcze wystepuje
    majatek niepodchodzacy pod wspolnosc majatkowa - darowizna tylko jedej
    osobie, spadek, jakis majatek sprzed slubu ... - tym sie dzielicie po rowno.

    --
    Regards,
    Maverick