eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostraż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz › Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    From: xxxx <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    Date: Sun, 17 Apr 2011 18:47:00 +0200

    Był 17 kwiecień 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 18:15, wszystkim znany
    *witek* napisał(a):

    > beznadziejności prawa, jeśli takie stawianie sie odniesie skutek.

    Dzięki. To już wiem duzo. Naprawdę nikt nie zamierza kwetionowac lub
    uciekać przed odpowiedzialnością. Pytanie dotyczyło tego, czy czarni mogą
    po takim czasie karać za wykroczenie. Zrozumiałem że owszem mają.
    Nurtuje mnie jeszce jeden problem a mianowicie czy w dniu kiedy nastąpiło
    wykroczenie (polowa wrzesnia) straż ta miala uprawnienia do korzystania z
    Fotoradaru. Kiedyś oglądąłem filmy (chyba z łowcą fotoradarów) i nie wiem
    czy nie było okresu kiedy strażnicy SM i SG nie mogli korzystac z tych
    urządzeń.

    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei