eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostraż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz › Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    From: bingo <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straż gminna-FOTORADAR wykroczenie wrzesień ub roku, mandat - teraz
    Date: Sun, 17 Apr 2011 15:45:53 +0200

    Był 17 kwiecień 2011 roku (niedziela) gdy o godz. 15:36, wszystkim znany
    *witek* napisał(a):

    > Ale podoba mi się tok twój tok myślenia. Zapiedalać ile wlezie potrafi,
    > ale jak trzeba zapłacić, to dziewice udaje.

    --Nikt się nie ociąga od odpowiedzialności. Gdzie to wyczytałeś. Pytanbie
    dotyczyło czy mają prawo. Podobnie jak nie kwetionowałem tego, iz nie chcę
    się do tego wykroczenia przyznać. Reszta OK.
    Nie podoba mi się tylko zwrot od ujawnienia wykroczenia. Ten termin jest
    płynny i w zaden sposob nie jest mozliwe jego skontrolowanie. Poza tym ..
    wychodziło by na to, że mogą się opierd* przez długi czas a ujwaniać po
    roku. Ciekawe czy byłbyś zadowlonym.