  • Data: 2006-06-23 05:16:00
    Temat: Re: straciłem prawo jazdy - co dalej ?
    Od: Jerremy<a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę, że każdy jest tu mądry !!!!
    Mnie też już to spotkało i to nie za żadne piratowanie na drogach .
    Jestem kierowcą zawodowym pracuje w trans. miedzynarodowym
    i trafiłem na debili dowalili mi punkty karne łącznie 27.
    Nie przekroczyłem nawet prędkości...
    Jestem siekawy gdy któregoś z was dotknie taka sytuacja czy dalej bedę mówić
    " jednego pirata drogowego mniej "

    Co do postępowania w takiej sytuacji :
    Powinnieście dostać pocztą z wydziału komunikacyjnego zaświadczenie o utracie
    prawa jazdy..
    Z tym papierem kierujece sie do WORD-a wpłacacie kwotę na egzamin t+p
    składacie to w w/w instytucji :) wyznaczą wam termin na egzamin tz. kontrolny,
    który jest normalnym egzaminem..
    Jeśli macie cofniete prawko musicie załączyć 2 zdjęcia które można dostarczyć w
    chwili gdy powiedzie wam sie i wszystko zdacie bez problemu..

    Życzę powodzenia!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info