  • 1. Data: 2008-07-25 12:07:12
    Temat: stosunki sąsiedzkie
    Od: g...@o...pl

    Pies moich sąsiadów szczeka codziennie przez 6 godzin (kiedy zostaje sam),
    uniemożliwiając jakiekolwiek życie czy pracę w tym czasie. Czy ktoś mógłby mi
    poradzic, co w takiej sytuacji zrobic? Czy takie zachowanie sąsiadów jest
    prawnie dozwolone?

  • 2. Data: 2008-07-25 12:19:26
    Temat: Re: stosunki sąsiedzkie
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pies moich sąsiadów szczeka codziennie przez 6 godzin (kiedy zostaje sam),
    > uniemożliwiając jakiekolwiek życie czy pracę w tym czasie. Czy ktoś mógłby mi
    > poradzic, co w takiej sytuacji zrobic?

    porozmawiać z sąsiadami?

  • 3. Data: 2008-07-25 12:53:36
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > porozmawiać z sąsiadami?

    Przerabiałem temat... Jak rozmowa nie pomaga to zacznij od Towarzystwa
    Opieki nad Zwierzętami, że biedne psisko męczy się cały dzień bez wody w
    upale. TOZ już powiadomi "odpowiednie" służby

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller

  • 4. Data: 2008-07-25 14:43:16
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 25 lipiec 2008 14:53
    (autor Reseller
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6cich$63e$1@inews.gazeta.pl>):

    > Przerabiałem temat... Jak rozmowa nie pomaga to zacznij od Towarzystwa
    > Opieki nad Zwierzętami, że biedne psisko męczy się cały dzień bez wody w
    > upale. TOZ już powiadomi "odpowiednie" służby

    A to są odpowiednie służby do ścigania fałszywych zgłoszeń i składania
    fałszywych zeznań?

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-07-25 20:08:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Jul 2008 14:07:12 +0200, g...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > poradzic, co w takiej sytuacji zrobic? Czy takie zachowanie sąsiadów jest

    Poproś żeby zostawiali psa u Ciebie - inni będą mieli spokój, a Ty się
    odstresujesz bo podobno towarzystwo psa dobrze działa na ludzi.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 6. Data: 2008-07-25 21:27:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1gpdxzqgpqp87$.vkdfjdbvksbl.dlg@40tude.net...
    > Poproś żeby zostawiali psa u Ciebie - inni będą mieli spokój, a Ty się
    > odstresujesz bo podobno towarzystwo psa dobrze działa na ludzi.

    Chyba, że jest uczulony.

  • 7. Data: 2008-07-26 10:41:08
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

    > Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    > w wiadomości news:1gpdxzqgpqp87$.vkdfjdbvksbl.dlg@40tude.net...
    >
    > Chyba, że jest uczulony.
    otruc psa, wiele lat temu u nas byl taki jeden pies ktory mieszkal wlasciwie
    na klatce i jedna stara baba go karmila, ludzie sie bali przechodzic bo
    szczekal i gryzl, otrulimy go i byl spokoj a ludzie jeszcze nam dziekowali.,

  • 8. Data: 2008-07-26 18:28:05
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Pawcio" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wlasciwie na klatce i jedna stara baba go karmila, ludzie sie bali
    > przechodzic bo szczekal i gryzl, otrulimy go i byl spokoj a ludzie jeszcze

    Twoj post (wyslanie go) to przestepstwo nie wiem czy zdajesz sobie sprawe?
    Mam nadzieje ze ktos Ciebie kiedys otruje, jednego chwasta mniej by bylo

    P.

    --
    http://wspolna-flaszka.pl - a Ty z kim dzisiaj pijesz? :-)

  • 9. Data: 2008-07-28 20:56:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Twoj post (wyslanie go) to przestepstwo nie wiem czy zdajesz sobie
    > sprawe? Mam nadzieje ze ktos Ciebie kiedys otruje, jednego chwasta
    > mniej by bylo

    musisz wiec doniesc o tym na policje zgodnie z prawem, prawda?

    P.s
    nie widzialem tamtego postu, chyba mialem problemy z internetem, ale widze Twoj

    ;-)

    Takie psy mocno w....iaja ale co zrobic.

  • 10. Data: 2008-07-29 07:09:20
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > musisz wiec doniesc o tym na policje zgodnie z prawem, prawda?
    >
    > P.s
    > nie widzialem tamtego postu, chyba mialem problemy z internetem, ale widze
    > Twoj

    chwalil sie debil ze zabil psa i polecal zrobic to samo w tym przypadku.

    P.